21 Temmuz 2009 Salı



CLOTHES DEAL NASIL DOĞDU?

Meslek hayatıma 14 yaşındayken Merter’de bir konfeksiyon atölyesinde son ütücü olarak başladım. Fakat sendikacılık faaliyetlerine karıştığım için işten çıkartıldım. Şu anda rahmetli olan bir tanıdığımız vasıtasıyla Aksaray’da bir hazır giyim mağazasında iş buldum. Uzun süre burada tezgahtarlık yaptıktan sonra azmim ve çalışma aşkım sayesinde mağaza müdürlüğüne yükseldim. Kıyafetler ve ticaret konusunda büyük deneyim kazandım.

Ancak alışveriş dünyasına asıl girişim, vapurda tanıştığım Ebru Alpman sayesinde oldu. Alışveriş hakkında tüm bildiklerimi ondan öğrendim. Bir süre sonra beraber alışveriş danışmanlığı ve styling yapmaya başladık Kısa sürede çok para kazandık. Ancak 2001 krizinin tekstil sektörünü vurmasıyla bizim de işlerimiz bozuldu.

Geçimimizi sağlayabilmek için hayvan ticaretine girdik. Sokakta bulduğumuz kedileri stilize ederek zengin ailelere satmaya başladık. Fakat talihsiz bir olay geldi başımıza, karakolluk olduk. Hayvan istismarı ve dolandırıcılık suçlarından tutuksuz yargılandık. Sonunda beraat ettik ama bu olay meslek hayatımıza kara bir leke olarak kazındı.

Camiada herkesin sırt çevirdiği bir zamanda, bir tek dönemin ünlü duruş ustası, moda otoritesi Orhan Gönen destek oldu, beni himayesine aldı. 2 sene boyunca onun evinde kaldım. Modayla asıl tanışmam işte o evde gerçekleşti. Orhan Bey’in özel arşivinde bulduğum Vogue dergileri hayatıma yepyeni bir bakış açısı getirdi. Modanın tüm inceliklerini öğrendim. Sonrasında Orhan Bey’in hatırlı tanıdıkları sayesinde NewYork’a gitme fırsatı buldum. Yıllarca Amerika’da kaldıktan sonra bu oluşumu kurarak yurda döndüm.

Harcanan tüm emekler karşılığını buldu. Şimdi "Clothes Deal" 5000 parçalık bir kıyafet imparatorluğu ve önümüzdeki hafta kapılarını sizlere açacak!










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder